SUMMER LOVE, PART 4 ♥

Bohemian-FairytaleÁlbum sin títulowitchette

-         So, is it okay if I just park the car outside and then come get it early tomorrow morning?

-         Yes.

-         Thank you so much.

-         No problem and have a nice journey.

-         Thank you, we will!

Jag gick för att kolla på bilen och sen gick jag tillbaka men det var bara Hanna som stod där och väntade.

-         Vart är Frida?

-         Hon står där, hon såg nån snygg blond kille.

-         Haha, Frida kom nu, vi ska dra!

Frida och alla 2 andra där inne, vilket jag tror var den blonda killen Frida spionerade på, kollade på mig. Och sen fick jag världens mördar blick av Frida men hon kom.

-         Såg du inet att jag var på g med kille där!?

-         Stå bakom en bil och spionera, är att vara på g?

-         Ja! Plus att han hade en rätt så snygg ompis som jag trro d skulle gilla.

-         Jaså?

-         Japp, han hade svart hår och solbränd.

-         Oj oj oj, låter som ett riktigt kap! Ahahaha.

Vi gick och köpte oss lite skräpmat till kvällen och sen lite bröd och juice till morgondagen.

Kvällen rullade på riktigt fort med allt prat och skratt och snart vart klockan 3 och vi drog oss till sängs.

-         Kommer ni eller ska ni stå kvar i hallen en timme till?

-         Vi kommer.

-         Haha bra!

Jag hade lagt ner mina väskor och hade satt mig ner i förarsättet och strax efter mig kom Hanna och Frida.

-         Är ni redo?

-         Yes box!

-         Jajämensan!

-         ROADTRIIIIIP!!!

Vi blastade på med The Kooks, Ed Sheeran och bara massa anmäla sommar dängor.

De tre första veckorna reste vi runt lite överallt, sov i bilen osv. Men vi bestämde oss för att stanna på samma ställe de sista 2 veckorna och bara njuta av det sista  av sommaren inna jobbet böjade och så. Vi åkte till ett sommar resort ställe som vi hade hört var helt super.

Jag åkte in på macken.

-         Vad gör du?

-         Jadu, det är 4 timmar kvar till dit vi ska och jag har knappt nån diesel kvar så om du vill gå så be my guest.

Sa jag och slog till Frida lite halvt på armen.

-         Hehe, juste...

-         Men hörrni gå in och köp lite snacks och dricka eller nått för vattnet är snart slut och jag är skit godis sugen!

-         Okej.

Hanna och Frida sprang iväg och när jag väl tankat klart följde jag med de in.

-         Hallå frida, är inte det där killen du stalka när vi hämtade ut bilen, hahah.

-         Omg, det är han.

-         Va? Jag skojade bara Frida.

-         Men jag är seriös, det är han!

-         Wow! Hans kompisar såg inte helt fel ut heller hörrnini.

-         Told ya!

-         Dibs på han med de ljusa lockarna! Sa hanna snabbt.

-         Han är din jag tar gärn han med svart hår. UNNF!

-         Hahah, ush Alice!

-         Vad? Nej men kom nu innan de ser at vi står här och dreglar.

-         Och Alice bete dig normalt när vi går förbi.

-         Va, varför jag? Nej men Frida jag kommer skrika som en stucken gris och dansa som apa, haha vad tror du?

-         Jadu man vet aldrig när det gäller dig Alice.

Vi alla betalade våra grejer samtidigt som vi skrattade för fullt och sen gick vi ut.

Frida trodde att hon kollade diskret på den blonda killen men nja inte riktigt. Man hörde att de var britter så jag slog till frida lite löst på armen.

-         Frida stirra lite mer odiskret!

-         Va? Såg man att jag kollade på honom?

-         Haha skoja inte Frida!

-         Frida det var inte riktigt så diskret som du hoppats. Hoppade Hanna in.

-         Men åhh vafan håller jag på med.

Vi skrattade lagom högt och Frida började också skratta efter ett tag.

-         Men hörrni vänta, Nu vet jag vart jag har sett de förrut!

-         När vi hyrde bilen.

-         Nej så dum är jag inte Hanna. Men det är ju de, det där bandet som ALLA pratde om för några år sen.

-         Men herrgud! Haha shit juste.

-         One direction! Skrek hanna.

-         Jaa!

Det blev vårat nya samtalsämne för det 4 kommande timmarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0