SUMMER LOVE, PART 5 ♥

s u f f o c a t i o nP260611_23.44 | Flickr – Compartilhamento de fotos!in my mind, there is only eternal beauty.

Klockan tickade på och efter 2 timmar så vart det ganska mörkt och lite kyligare, klockan var 9 och Frida sov som en liten bäbis.

-          2 timmar kvar.

Sa jag och gäspade stort.

-          Trött?

-          Lite.

-          Ledsen att vi inte riktigt kan bytas av.

-          Haha, nej ni har inte körkort. Nej men det är rätt så skönt att sitta vid ratten, men inte när man blir trött och kört konstant i snart 3 timmar och det är 2 timmar kvar.

-          Nej fattar det.

-          Så hur går det med kärleken då hanna?

Körde lite halvt pyskolog, mans röst och båda bröt ut i skratt.

-          Saknar Nicklas men annars, kärleksliv? ha!

Hanna gjorde slut med Nicklas precis innan hon åkte till London, hon visste att det skulle bli svårt att hålla kontakt med allt som händer emellan och de kom överens att det skulle göra slut, jag vet att hon ångrar sig lite men på nått sätt var det nog bra för båda.

-          Du då?

-          Njae. Inte direkt va, haha nej men det skulle inte sitta så fel med en kille nu men allt händer liksom nu. Ny stad, nytt hem, nytt jobb, skolan, allt är nytt och jag tror inte riktigt jag skulle ha tid för en kille at the moment.

-          Jag fattar, känner lite likadant.

-          Mmmmrrmaaamm

Va allt som i hörde från Frida och båda brast ut i skratt igen. Efter ca en timme av skratt och prat så somnade även hanna. Klockan var 10 och det började  bli svårt att hålla ögonen öppna men det kändes jäkligt onödigt att stanna nu när det bara var en timme kvar.

Jag pressade mig igenom sista timmen och när vi väl kom fram var jag död. Kunde knappt gå även om klockan bara var 11.

-          Frida, Hanna, kom igen vi är framme. Ryck upp er!

Hanna vaknade till men Frida sov som en stock.

-          Kan vi inte snälla hälla vatten på na.

Sa hanna och hoppade som en 5 åring med världens flin på läpparna.

-          Men bilen kommer bli förstörd...

-          Men kom igen, okej kanske inte vatten men vi måste göra nånting.

-          Ja,ehm?

Båda stod och tänkte och snart såg jag hur Hannas ögon blev 500 ggr större.

-          Jag vet!

Vi båda sprang in till köket och bad om is sen hämtade vi en tushpenna. Först ritade vi över hela Fridas face. Det blev ett jättefint skägg, mutsache och en hel del andra grejer. Sen som toppen över i så la vi massa is på henne och efetr bara några sekunder hoppade Frida upp med lite halv panik i ögonen.

-          AAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH.

Frida for ur bilen. Drog i tröjan som om hon hade ett getting bo där under och det ramlade ut massor av isbitar och hela tröjan var dyngsur. Och det oligaste var att hon hade ingen anning om hur hennes face såg ut. Jag och hanna dog, jag ramlade ner på marken och Hanna var tvungen att hålla i bilen för att inte ramla.

-          HAHA, skit roligt...

-          DU..........SKULLE.............SETT.........DIN.................MIN!

Var allt Hanna fick fram, jag förvånade att hon ens fick fram det. Jag kunde inte ens säga ett ord.

Vi packade ur bilen, och jag kunde inte sluta skratta. Och att hon inte märkte ansiktet var ju bara för roligt. Eftersom jag och Hanna inte kunde prata så fixade frida nyckeln till rummet. Eller rummet och rummet? Vi hade bokat en bungalow. Och hon som stod i receptionen dog. Men vi bad henne att inte säga något. Vi drog med oss alla väskor ut och vi mötte en hel del människor som bara stirrade på oss, eller ja mest på Frida. De flesta brast ut i skratt och Frida hade fortfarande inte fattat ett skit.

Frida satte ner nyckeln och öppnade. Vi ställde av oss alla grejer och jag slängde mig på en av sängarna.

-          Guuuud så skönt!

-          Skoja inte!

Hörde jag Frida ropa från det ena rummet och hanna sov säkert redan.

-          Jag måste borsta tänderna men jag orkar inte resa på mig.

Stönade frida från sitt rum.

-          Kom nu Frida du måste borsta tänderna.

Man hörde hur hon reste på sig och gick in till badrummet.

-          VAD I HELA HELVETE!??! ALICE OCH HANNA ERA-

Jag och hanna åter igen dog av garv.

-          What are you doing in our room?

Sa en mörk mans röst och där stod jag och höll precis på att byta om så jag stod där i bara underkläder. Jag vände mig sakta om och där stod 2 killar, båda var en bra bit längre än mig. Ena hade mörk brunt lockingt hår och den andra var mörkare i hyn och svart hår.

- uhm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0