SUMMER LOVE, PART 7 ♥

Sonja MellegaardJ'adore Chánelcomfy luxury

-         Vafan ska jag ha på mig?

-         Alice ta det lungt.

Frida kollade på mig som om jag var galen. Hanna slängde sig på sängen brevid Frida och kollade på mig.

-         Ta något som är snyggt men bekvämt.

-         Vet du nånting du vill ha på dig, färg, jeans, kjol?

-         Mina turkosa Jeffrey campbell.

-         Åhh de är skit snygga!

Sa Hanna och satte sig upp i sängen.

-         Till det då? Jeans kanske?

-         Jeans blir bra, men mörka eller ljusa?

-         Ta de ljusa.

-         Okej.

-         Alice har inte du en blus i samma färg som dina jeffrey campbell?

-         Haha nej.

-         Men jag har!

Frida hoppade upp ur sängen.

-         Frida kan jag snäääälla få låna den?

Jag log så stort jag bara kunde och det måste sett för jävligt ut, Frida bara stod med blusen i handen och stirrade på mig.

-         Du skulle fått den även om du inte log...

-         Tack, tack, tack!

Jag satte på mig jeans sen hoppade jag runt och stressade som bara den. Fixade håret, borstade tänderna, sminkade mig lite, hade i ite extra hårspray. Tog på mig blusen och började knyta skorna.

-         Alice, are you ready?

-         Yeah, just gotta tie my shoelaces.

Zayn stalled sig framför mig, jag ställde mig upp tog telefonen och stoppade ner den I bakfickan. Han höll fram sin hand och jag tog den.

-         Bye everyone.

Ropade jag bakom oss.

-         So where are we going?

-         A restaurant but then we are going somewhere else.

-         Ohhh, where?

-         You’ll see.

Vi gick till hotellets restaurang och vi satte oss på uteserveringen och det var ljus och det var hur mysigt som helst.

Vi satt och bara snackade i timmar om allt, varför vi flyttade till london, skolan, jobb, familj, allt.

-         Excuse me, but we are closing so if you could please leave.

-         Oh, yeah sorry.

Vi ställde oss upp.

-         Come on.

-         What?

-         I told you we were going somewhere else later, remember?

-         Oh yeah right.

Han tog min hand och vi gick ner mot stranden och det var ingen där, och ju närmare ghavt vi kom ju mer såg jag att han hade ställt upp en filt med lite ljus och glas.

-         You’ve made all of this for me?

-         Of course. Don’t you like it?

Han såg lite ledsen ut.

-         Oh, no, no, no I love it. It’s just a lot for someone like me.

-         Well you deserve all of it.

-         Inte direkt…

Viskade jag lite tyst för mig själv.

-         What?

-         Nothing.

Han tog fram en champagne flaska och lite jordgubbar.

-         Cheers, Alice!

-         To what?

-         That i met you.

Jag kände hur mina kinder började hetta till ordentligt.

-         Cheers.

Ingen av oss sa ett ord vi bara kollade på varandra och efter ett tag ställde Zayn ner sitt glas.

-         Come on.

-         Where are we going now?

-         Just come on!

Han tog min hand och drog med mig och började springa.

-         Oh no no no not the water! Zayn!

Jag började skratta och han drog ner mig I vattnet och båda två vart helt dyngsura.

-         You’re crazy!

Han la sina armar rnt min midja och jag la mina runt hans hals. Han böjde sig ner det sista och hans läppar vidrörde mina. Kyssarna över gick snart till hångel och vi gick långsamt längre ner i vattnet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0