SUMMER LOVE, PART 8 ♥

jag ska dansa fastän hjärtat bristerPhotography is TruthFamous Gallery

Vi kom in under bryggan och han tryckte mig mot en av pelarna som höll upp bryggan.

Han stannad upp och kollade mig i ögonen, bet sig i läppen och sen fortsatte han kyssa mig och jag ångrade inte en sekund att jag var här med honom. Han stoppade in händerna innanför min tröja och var precis på väg av med den när vi hörde nån som skrek och sen hörde i buller från bryggan och snart ett plask.

-         Damn, the water is so cold!

Skrek en kille till.

-         Ahhhh!

Shit det där var ju Hanna.

Både jag och Zayn spärrade upp ögonen.

-         That was Liam.

-         And Hanna...

Snart hörde vi några till som hoppade i vattnet och jag hörde att en av de var Frida.

-         Maybe we should go?

Förslog jag.

-         Yeah, good idea.

Han tog min hand och långsamt och smidigt tog vi oss upp ur vattnet. Tog två av filtarna som vi andvänt tidigare på pickniken. Vi ställde oss bakom en av ombyttnings bodarna som fans. Jag drog av mig min tröja och drog över mig en av filtarna. Zayn gjorde det samma.

-         I’m so cold.

Det kändes som om mina läppar var lila.

-         Me too.

Han drog in mig i en kram och svepte in mig i sin filt också. Jag drog mina armar runt om honom och lutade mitt huvud mot hans bröst.

-         I really like you Alice.

-         I really like you too. Should we get going to the room, im really cold?

-         Haha yeah.

Han tog tag I min hand och vi gick mot rummet.

Jag gick in i bungalown gick in i badrummet slängde av mig kläderna kollade mig i spegeln, herregud såg helt hemsk ut! Jag hoppade in i bussen och sköjde snabbt av mig, virrade in mig i en handuk och gick sedan ut från badrummet där jag möttes av Zayn som bara stod i kalsonger. Jag bet mig i läppen och kände hur mina kinder hettade till ordentligt.

-         Hey there.

Han gick närmare mig och pinnade upp mig mot väggen.

-         Hello.

Han började kyssa mig ner på nacken och runt halsen.

-         Zayn wait.

Han kollade upp på mig med sina stora bruna ögon.

-         Maybe we shouldn’t do this tonight. I mean I’ve really know you for like 12 hours, barely that. I really like you but this just feels rushed. Let’s just take things a bit slower.

-         Yeah, you’re right. Sorry.

-         You have absolutely nothing to be sorry about.

-         Would you mind sleeping next to me tonight?

-         I’d love to.

Hans leende lysste upp hela rummet.

Jag drog fort på mig ett pa trosor sen bara en stor T-shirt som jag brukar sova i.

Vi kröp ner i en av de stora dubbelsängarna. Han la sina händer runt om mig och jag kände hur han andades i min nacke.

-         Good night beautiful.

-         Good night Zayn.

 

Frida’s Perspektiv.

Vi alla hade dragit ner på stranden för ett nattdopp. Även om det var sjukt kallt så var det skönt. Och jag brydde mig inte så mycket om att det var kallt jag hade ju Niall där och allt jag kunde tänke på var hur fint hans leende var och hur hans ögon glittrade till i månljuset. Okej Frida, snap out of it. Jag tog skakade bort tankarna på Niall en liten stund och snackade med allihopa och snart så gick vi alla upp igenom och traskade mot våran bungalow. Liam hade nyckeln så han och Hanna gick först sen strax därefter gick jag och Niall.

Liam trök ner nyckeln och öppnade gick in till ett av sovrummen.

-         Well, well, well. Look at the lovebirds.

Allihopa gick in till honom och där log Zayn och Alice och sov.

-         Sötnosar.

Sa Hanna med förtjusning.

-         Hey she took my sleeping buddy.

Alla kollade på Harry och började skratta.

-         Guys, maybe we should go before they wake up.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0