SUMMER LOVE, PART 9 ♥

you light up my world like nobody elseBaby Showers - Nurseries - Parties - Maternity, Newborn, Family PhotographyEMMAGOZZI -

-          Såg att du och Zayn hade det rikigt mysigt igår, huh?

Hanna gave mig världens snusk min och Frida ramlade ner på golvet av skratt och jag höll precis på att joina henne på golvet.

-          What are you ladies laughing at?

-          If you only knew.

Louis gave mig bara en konstig min skrattade lite för sig själv och gick vidare in till harry och Liam som satt I rummet brevid.

-          Nej men vad gjorde ni igår då?

-          Jadu, först så att vi middag här på hotellet. Det var jätte fint ljus, vi satt på ute serveringen. Sen så gick vi till stranden och ja drack lite champange och åt lite jordgubbar och alla snuskiga detaljer kan vi ju kanske ta en annan gång.

Hanna och Frida bara stirrade medans jag sa det och blinkade.

-          Du skojar!?

-          Ja det är klart jag gör.

Man såg hur deras ansiktsuttryck blev lite mer normala.

-          Kanske, lite halvt. Lite. Inte.

-          Vaaaaa?

-          Ehehe...

-          Alice?

-          Ta det lungt Hanna det är inte ens, snuskigt. Han drog ner mig i vattnet, vi kan möjligen ha börjat hångla lite på ett hörn och sen gick vi hem, duschade, enskilt. Sen gick vi och la oss.

-          I samma säng?

-          I samma säng.

-          Hey, guys why don’t we have dinner all of us together tonight?

Harry hoppade utu r ena sovrummen hur glad som helst.

-          Sure, sounds great to me.

-          But me and Frida are going out on a date tonight?

Niall stack ut sitt huvud ur köket och alla kollade på antingen Frida eller Niall.

-          Jasså när skulled du berätta detta då Frida?

Sa jag och rynkade panna och hon rodnade direkt och kollade bort på Niall som såg helt förtvivlad ut för de kanske skulle missa deras date.

-          You guys go on your date and the rest of us have dinner, we can do it more nights all of us but go have fun, you kids are still young.

-          Alice both me and Niall are older than you.

-          You’re young. Now go.

Niall och Frida stack iväg ganska fort och vi andra gjore allt skitlångsamt och jag orkade egentligen inte ens gå men drog på mig ett par jeans och en tröja iallafall och Hanna tog tag I min arm och drog med mig. Mådde skit om jag skulle vara ärlig. Men det är sommar jag har alla dessa underbara människor runt om mig så jag pinade mig igenom middagen. Sa dock inte så mycket men jag var där sen gick vi hem och jag somnade nästan när jag ställde mig i ”hallen” til bungalown.

 


 

ledsen för kort kapitel men har inte mått på topp de senaste dagarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0