NIALL +

Och vinnaren är...................................................................................................................................................................................
Melani!! haha grattis! Så nu vet ni att novellen kommer att handla om Melani och Niall vad den kommer att handla om däremot, hehehe det vet bara jag! Men har börjat skriva redan nu så får kanske upp ett kapitel senare ikväll, nån timme eller så där. Annars blir det imorgon. Måste även ta och skriva på som en galning för jag ska åka till stokcholm på tisdag och sen natten till onsdag ska jag till Danmark med la familia så jag ska fixa tidsinsrällda inlägg åt er! KRAM

Kommentarer
Postat av: Ewe

Yes!!!:) tack!:) ha det så kul i Danmark på Onsdag!:)

Svar: Åhh tack så mycket! :)
thosefiveboys.blogg.se

2012-07-23 @ 18:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0