TÄVLING HUVUDPERSONEN KILLENS NAMN + NY NOVELL!

Funderar på att skita i den här novellen. Vettefan vad jag ska skriva längre. Har ingen inspiration eller nånting. Ush och det jag skriver just nu det blir bara sämre och sämre för det blir tråkigt att skriva när jag först och främst inte vet vad jag ska skriva om och sen kommenterar inte ni så, troligen är det inte bara jag som tycker att det suger atm. Men jag tror jag ska lägga upp ett till kapitel med ett fint litet happy ending och sen börja skriva på nästa. För jag har 2 ideer till nya novellen så vi får se vilken jag tar och sen ska jag ju ha lite tävlingar där emellan som vilka 2 de ska handla om! Så än så länge kan vi väl rösta på vem av killarna som nästa novell ska handla om! Så kommentera här under vilken av Liam, Harry eller Niall som nästa novell ska handla om så! LIAM - HARRY - NIALL, KOMMENTERA nu sötnosar! KRAM! 
 

Kommentarer
Postat av: Matilda. c:

NIALL! <3 :D

2012-07-15 @ 12:24:18
URL: http://www.nattstad.se/matildahagmans
Postat av: Cornelia

Niall!! Synd att du ska sluta skriva på den andra:(

2012-07-15 @ 15:27:12
Postat av: Ewe

Niall!:) och kan tjejen heta Melanie?:)

2012-07-15 @ 15:33:36
Postat av: Evelina

Ja tycker faktiskt Harry för jag har inte läst ngn novell om honom på länge :) jag tycker det är tråkigt att du ska sluta skriva på denna men ska jag vara helt ärlig så var den som bäst i början, hoppas inte du tar illa upp :)

2012-07-15 @ 22:52:31
Postat av: Jennifer

Niall!! :D

2012-07-15 @ 23:09:12
URL: http://directiondreams.devote.se/
Postat av: Anonym

Jag tycker också Harry! :~)

2012-07-17 @ 13:32:10
Postat av: Sofia

Harry ! <3

2012-07-18 @ 00:02:36
URL: http://sofiasshowroom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0