SUMMER LOVE, PART 10 ♥

Resultat av Googles bildsökning efter http://medium.tradera.com/571/135663571_1.jpgPhotography I loveyou've got that one thing

-         Hey you! You were really quiet at dinner last night, what’s up?

Harry slängde sig på sängen bredvid mig. Klockan var 1 men jag had ine orkat gå upp än. Alla andra had gått ut till stranden men Harry satt kvar med mig.

-         Wasn’t really feeling too good.

-         Oh, I see.

-         So there is nothing between you and Zayn then.

-         Haha. No and for the record, we have only been on one date Harry.

Jag la på ett leende men kom snabbt på att jag måste sett ut som skit eftersom jag legat i sängen hela morgon och jag gick och la mig med sminket igår kväll.

-         Oh god, I look like shit don’t I?

-         No, I think you look good, just the way you are.

-         That’s sweet.

-         Come on you have to get up.

-         No, what, why?

-         Because it’s summer and we are going on a boat ride with everyone else.

-         Fine..

Jag hoppade upp ur sängen och gick fram till mina grejer och rotade fram en stickad blå/vit randig tröja och ett par jeans shorts med bikinin under.

-         Louis is going to get so jello of you wearing that striped shirt.

-         Should I change?

-         No, you look beautiful in it.

-         Thanks.

Jag tog en handväska slängde ner en handduk, min kamera och en till bikini.

När vi kom ner till stranden så gick vi längst bort där alla båtar stod och där stod alla redo för att åka.

-         That took you guys long enough.

-         Harry took too long time to get ready…

-         Of course you’re blaming me.

Han slog till mig på armen och båda skrattade och jag kände hur Zayn kollade noga på harry sen när vi väl sat toss ner I båten. Jag kände hur han flyttade sig närmare och närmare och sen la han armen runt min midja.

-         Real smooth eh?

-         Whaaaat?

-         You’re too cute.

Han kollade på mig och kunde inte hålla sig för skratt och jag kunde inte låta bli att skratta när han gjorde.

Louis, som körde båten, stannade snart till på nån liten brygga till nån lien ö.

-         Welcome to-

-         Boobear island.

Sa hanna fort innan han hann prata klart.

-         No, our island.

Vi alla gick av båten och packade ut filtar och handdukar, Frida och Niall skuttade iväg själv. Troligen för att leta upp en mysig buske nån stans...

Hanna och Liam satt på en filt och pratade och myste sen had jag, Zayn, Louis och Harry redan hoppat i vattnet och hade hur kul som helst.

Jag satt på Zayn’s axlar och Louis satt på Harry’s.

-         Okay so the rules are-

-         There are no rules.

Sa jag snabbt och putade ner Louis I vattnet.

-         Alice and Zayn 1, Louis and Harry 0.

-         HIIIGH FIVE!

Men innan jag visste ordet av det så var bade jag och Zayn under ytan. När vi kom upp igen så log Louis och Harry i vattnet och skrattade.

-         Louis and Harry 2, Alice and Zayn 1.

-         Heeey!

Skrek Zayn och vi alla 4 brast ut I skratt.

-         Could I at least get a winning kiss?

-         Any day babe.

Zayn tog tag I mig och drog mig intill sig och drog mina ben runt om hans midja och böjde mig ner och kysste honom.

-         Could i also get a winning kiss, maybe?

Harry kom fram och putade med läpparna.

-         You wish.

Louis bara skrattade åt Harry när vi 3 började gå upp ur vattnet och Harry stod kvar och väntade på sin lilla vinnarpuss.

-         Harry just, no.

Ropade Zayn till honom där han stod i vattnet medans vi alla stod kvar och bara skrattade åt stackarn.

Vi alla åt av maten de andra hade fixat ihop medans jag sov och det började snart bli mörkt så vi satte oss allihopa ner i båten igen och åkte tillbaka. Frida satt i fram med Louis och Niall, Hanna och liam hade båda två somnat och sen satt Harry och kollade igenom min kamera på alla bilder i tagit under dagen och jag kände snart hur mina ögon lock blev tyngre och tyngre och jag lutade mitt huvud på Zayn’s axel och jag somnade.


Back on track! Nu rullar det på lite bättre i tankarna igen så vi får hoppas att jag även får lite mer tid att sitta och skriva. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0