SUMMER LOVE, PART 16 ♥

(1) კედლის სურათებიBeing strong is to see light in the dark ♥נערות בהשראה: האאוטפיטים הכי שווים של השבוע | Fashion Forward | אופנה

-          Alice? Baby?

Jag kände hur någon skakade på mig och jag kollade försiktigt upp och såg Zayn kolla på mig.

-          Mhm?

-          You can go into Frida now.

Jag spärrade upp ögon och hoppade upp ur hans famn och in till Frida.

-          Hej.

Hon kollade på mig med sina blå ögon man såg att det var Frida nu, fast hon var fortfarande blek.

-          Hej Alice, Hanna.

Jag kände en tår rinna ner för kinden.

-          Hur är det?

-          Ärligt talat vet jag inte riktigt men okej antar jag.

-          Bra. Har du hört att du-

-          Var gravid? Ja.

-          Var?

-          Det blev missfall, doktorn sa att det är därför jag har mått såhär.

-          Okej.

Vi satte oss ner och pratade en stund och för första gången på dagar såg vi Fridas leende och hörde hennes skratt.

-          Could i maybe get to talk to Frida, alone?

Niall kom in  I rummet men kollade ner I golvet.

-          Sure. Come on Hanna.

Vi gick ut och satte oss i vänterummet igen där resten av killarna förrutom Liam var.

-          Where is Liam?

Hanna kollade sig runt i rummet.

-          He just went to get some food, we are all starving.

Liam kom snart tillbaka med mackor, frukt och dricka. Alla tog varsin macka men kunde fortfarande inte äta så jag tog bara ett äpple och vatten.

-          Are you not going to eat something?

Harry kollade på mig med stora ögon.

-          Not hungry.

-          Alice you haven’t eaten since we came here, come on you need to eat a sandwich.

Hanna kollade på mig och räckte fram en macka till mig.

-          Don’t really have an appetite at the moment sorry.

Frida vart tvungen att stanna 2 dagar till på sjukhuset och det gjorde även jag och Hanna. Killarna var också där mesta delen av tiden men sov på hotellet. Jag började även äta lite. Måste ta och äga att jag saknat mat.

-          Kom igen nu åke vi och njuter av det sista av sommaren!

Jag tog tag i Fridas högra hand och Hanna tog tag i hennes vänstra. Vi tog en taxi tillbaka till hotellet och vi hade bara 4 dagar kvar innan vi skulle tillbaka till London, alla 9.

Vi hade bestämt oss för att äta allihopa tillsammans ikväll och sen skulle vi hitta på nått. Frida tog på sig ett par gröna jeans och en svart tröja, jag tog på mig ett par boyfriend jeans och en blus och Hanna tog på sig en svart enkel kjol och en randig tröja. Kvällen slutade med att vi alla bara satt och snackade och sen runt 2 snåret drog vi oss alla hem.

-          Alice?

Jag vände mig om och kollade rakt in i Zayn’s ögon.

-          Yes?

-          Would you like to go out with me tomorrow night?

-          I’d absolutely love to.

-          See you tomorrow then.

Det var Fredag idag och vi hade legat vid stranden hela dagen, badat, solat ätit. Klockan började nu närma sig 7 och Zayn skulle komma och ”hämta” mig för våran date vid 8.

-          Guys I have to go.

-          No, where are you going?

-          I have to get ready for our date, remember?

-          Already?

-          Yes! Bye guys!

-          Byee.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0