SUMMER LOVE, PART 18 ♥

Eirin Victoria ♠ -Mrowbeach, bff, friends, friendship, girls , vintage - inspiring picture on Favim.com

Jag kände Zayn’s fingrar försiktigt smeka mig över ryggen, jag tittade långsamt upp och kände solen mötte mitt ansikte.

-         Good morning beautiful.

-         Morning, babe.

Jag lutade mig på armbågen och kysste honom mjukt.

-         Have you been awake for a long time?

-         No, not really.

-         Okay, are you hungry?

-         Always.

-         Good.

Jag reste mig upp från sängen drog på mig Zayns t-shirt från igår och gick in I köket. Jag rörde snabbt ihop en pankakssmet och steckte iordning några stycken, ställde fram sylt och grädde på bordet och dukade lite fort.

-         I smell pancakes!

Zayn kom ut ur sovrummet med bara byxorna på sig och jag kunde inte låta bli att storra på hans mage. Han ställde sig bakom mig och svepte sin armar runt min midja och kysste mig mjukt i nacken. Vi satte oss ner och åt men efter en timme drog  Zayn han skulle gå till deras och byta om sen skulle vi träffas på stranden efetrsom jag fick ett sms av Frida som sa att alla var där. Jag byte om direkt när han gått och slängde bara ner en handduk I väskan och tog på mig solglasögon och gick ut. Vi hade det riktigt skönt på stranden och jag kunde inte suta kolla på Zayn alls. Tiden gick och det började närma sig middag så alla gick till sitt och fixade sig inför middagen.

Vi alla träffades halva vägen men varken Zayn eller Harry var där.

-          Where are Zayn and Harry?

-          They are still in the cabin getting ready...

-          I’ll go get them.

Jag gick lite snabbt bort mot deras bungalow men stannade precis utanför dörren när jag hörde att de pratade om mig.

-          So, how was last night them?

-          Great, I banged her last night!

Han vadå?

-          Bro, that’s awesome.

Han och Harry gjorde high five och jag fattade ingenting. Betyde jag så lite för honom. Var jag bara nån han låg med och sen skröt om för sina kompisar?

Jag kände tårarna rinna ner för kinden och jag märkte inte ens att Harry och Zayn hade märkt att jag stod där. Jag kollade upp och där stod de båda två.

-          Alice, no, i didn’t.

-          Save it.

Jag vände mig om och gick snabbt därifrån men jag hörde snart att han gick efter.

-          Just leave me alone!

-          No, please, listen I didn’t-

-          I said leave me alone, Zayn!

Jag röt till och började springa ner mot stranden. Jag tog av mig mina pumps och satte mig ner och tröck ner tårna i sanden. Jag torkade bort tårarna med blusen och jag viste att den skulle bli alldeles skitig pga av sminket men jag orkade verkligen inte bry mig.

-          Alice vad hände?

Frida och Hanna ko och satte sig på varsin sida av mig.

-          Han gillar mig inte ens. Åtminstånde inte på rätt sätt. Allt jag är i hans ögon är ett litet ”summerbang”.

-          Ska du inte gå och prata med honom då?

-          Hanna jag vet vad jag hörde. Just nu vill jag bara hem till våran lägenhet.

-          Är du säker?

-          Ja men ni ska inte åka för min skull, jag vet att ni verkligen gillar Niall och Liam och de verkar som 2 toppen killarna. Ni kan inte åka nu.

-          Klart som tusan att vi åker med dig, plus att vi kani inte direkt köra bil.

-          Är ni säkra?

-          Ja! Kom nu.

Jag torkade bort ännu mer tårar med tröjan och Frida tog mina skor sen gick vi tillbaka till rummet och packade iordning. Vi bestämde att vi skulle åka det första i gjorde imorgon. Vi kände att vi alla 3 behövde sova, specielt jag.

-          Är ni klara?

Ropade jag från framsidan av hotellet mär jag tryckt in mina väskor i bilen.

-          Let’s go ladies!

Sa Hanna och stoppad in sin sisa väska och hoppade in i bilen, sen kom Frida som hade checkat ut oss och hoppade in i bilen.

Jag hörde hur nån ropade på mig och jag kollade runt och såg Zayn komma ut från lobbyn.  Jag kollade in i hans ögon men snabbt ner i marken och hoppade in i bilen.

-          Bye Zayn.

Jag startade bilen och vi var på väg hem till London igen. Jag kände en tår rinna ner för kinden men torkade snabbt bort den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0