SUMMER LOVE, PART 23 ♥

Luk3yheaven knows everythingLana Del Rey Pictures – Discover music, videos, concerts, stats, & pictures at Last.fm

Jag vaknade upp av en smäll i dörren och jag skisade ut över rummet men det var ingen där. Jag fick syn på en liten lapp som låg på kudden, jag tog tag i den och gnuggade händerna i ögonen och sen såg jag bättre. ”Morning babe. Me and the boys had to get down to the studio but I’ll be home before you know it. Take whatever you want from the fridge. Love you.“

Jag la ner lappen igen och ställde mig upp och kollade ner på min nakna kropp och kom jag kom ihåg gårdagen. Jag tog tag i täcket som låg på sängkanten och svepte det runt mig och jag gick ut i köket och tog mig en kall pannkaka som blivit kvar från igårmorse. Jag gjorde iordning en kopp kaffe och satte mig i soffan och kollade igenom kanalerna och hamnade på E news där det var nått om killarna. Det var nån bild på Frida och Niall som höll hand när de var på nån dejt. Några bilder på Hanna och Liam som hånglade lite fint precis utanför våran lägenhet. Sen kom det bilder på mig och Zayn igår när vi stod på Westminister Bridge. De började babla på.

-          Zayn’s new flirt?

-          Is this Zayn’s Mrs.Right?”

-          Even if it just is a flirt the fans are going crazy and it seems like she is not just dating Zayn in the band.

Det kom upp en bild på mig och Niall när vi var I mataffären igår. Va i hela? Sen kom det upp lite tweets om det hela. Inga av de var speciellt trevliga.

“She is such a whore!” “Hoe” “Bitch, leave the boys alone!” “She is so ugly!” “Why don’t she just go die.” “If no one will kill her I will.”

-          Who will it be next, Liam, Louis or Harry?

Jag kröp ner I täcket och kände tårarna bränna bakom ögonen och vill bara gräva ner mig djupt ner I marken. Jag knappade in Hanna’s nummer i telefonen. Hon svarade men jag bara satt där pch kände tårarna rinna ner för kinden.

-          Hallå? Alice är du där? Är du okej?

-          Hej...

-          Alice vad är det? Gråter du?

Jag drog bort tårarna och snyftade till lte längre bort från telefonen så att hanna inte skulle höra.

-          Kanske...

-          Vad har hänt, vill du att jag och Frida kommer? Vart är du?

-          Zayn’s lägenhet. Men nej, sätt bara på E news.

Jag tog ett djupt andetag och väntade.

-          Vad i hela? Varför? Va? Men vad fan?

Jag kände tårarna åter igen rinna ner för kinden. Jag hörde hur Hanna ropade på frida i bakgrunden jag hörde steg och sen Frida som svor och sen hur Frida och Hanna pratade och jag hörde på båda 2 att de var sura.

-          Hörrni, det finns inget jag kan göra de hatar mig. Jag kanske lika bra ska dra hem till Svergie igen så all skit tar slut och alla blir glada.

-          Nej för vi blri inte glada, sluta!

Jag kände 2 händer runt min nacke och hur Zayn kysste mig i nacken.

-          Hey beautiful.

Jag tog ett djupt andetag och försökte att hålla inne gråten.

-          H, hi.

-          What’s wrong?

-          Just, just a sad movie on T, tv.

Jag byte snabbt kanal.

-          You know that I can tell that you are lying, what’s wrong?

Jag sa hej då till hanna och la på, jag byte långsamt tillbaka till förra kanalen och han satte sg ner bredvid mig I soffan. Jag satt och kollade och snart kunde jag inet avläsa hans ansiktsuttryck längre.

-          Babe.

Jag tog Zayn’s hand och han vände sig blankt mot mig och jag såg en tår rinna ner för hans kind och jag kunde inte låta bli att släppa ut mina.

-          How can they say stuff like that, we gotta do something!

Zayn ställde sig upp men höll fortfarande I min hand.

-          Stop it, i should never have showed you that. Babe it’s okay so what? There is nothing we can do, if they hate me then let them. It’s not my problem.

-          Then why are you crying, Alice I know you care.

-          Fine, but that doesn’t change the way they think off me. Now let’s just not talk about it. Come and sit down with me.

-          No, Alice I can’t let them do this to you! Come on!

-          But I don’t got any clothes on.

Jag sprang in I sovrummet. Men vart skulle vi?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0