SUMMER LOVE, PART 17 ♥

Resultat av Googles bildsökning efter http://musikpolis.blogg.se/images/2011/elllleeeeen-170_127530225_135079906.jpgFacebookResultat av Googles bildsökning efter http://struntlillstrumpa.files.wordpress.com/2007/05/skogsdunge.jpg

Jag hoppade snabbt in I duschen och sköljde av mig saltvattnet. Drog på mig ett par trosor och en bh sen blåste jag håret, fixade sminket och sen drog jag på mig en beige långkjol, bara ett vanligt linne, ett par beiga pumps och en väska. Klackan var bara 20 i 8 och jag satte mig ner i soffan, kände hur ögonlocken lite halvt for ihop. Men ryckte upp mig och ställde mig upp så att jag inte skulle somna. Jag gick ett varv i lägenheten men ringde sen upp Zayn.

-          Hello?

-          Hi Zayn, its me.

-          Oh hi.

-          Are you ready?

-          Yeah, why?

-          I’m done and i’m bored, can you come now instead?

-          Yeah sure, I’ll be there in 5.

-          Okay, good. Bye.

-          Bye.

Jag la på och knallade runt lite igen så jag inte skulle somna och snart så ringde det på dörren.

-          Heey!

Jag gick ut och han kramade om mig hårt. Han tog ta i min hand och gik bara några steg tills vi kom fram till en tandemcykel.

-          Jump on.

-          What?

-          Yeah, we are going on a bike ride.

-          I’ve never been on one of these before!

Han satte sig på cykeln och klappad till på andra sadeln och jag satte mig motvilligt ned på den. Gud hur skulle det här gå.

-          Are you sure about this? I’m like the clumsiest person you’ll ever meet, I swear to god.

-          Come on, it’s really fun, I promise.

När jag väl satt mig ner ordentligt kände jag hur vi började förflytta oss framåt och jag höll I hårt och försökte trampa. Jag hörde hur Zayn skrattade till och jag fnös lite tyst för mig själv.

-          So where are we going again?

-          You’ll see.

Vi cyklade runt ett bra tag men vi vart tvungna att stanna till för det blev kyligt och jag fick Zayn’s jacka.

-          Just take it Alice.

-          But then you’ll be cold.

-          I got my hoodie, now take it.

Han satte på mig jakcan, kramade om mig, kysste mig hårt, kollade in I mina ögon och sen satte han sig på cykeln igen.

Vi cyklade i kanske 10 min till, sen kom vi till en lite skogsdunge. Vi ställde cykeln mot ett träd och vi gick sista biten genom skogen och vi kom ut på en äng som var full med blommar i alla möjliga färger.

-          How did you find this place? It’s the most amazing thing I have ever seen.

-          I’m glad you like it, and well we use to come here when I was a kid and me and my sister found it.

-          It’s simply amazing.

Vi satte oss ner mitt på ängen och Zayn hade fixat iordning allt, mat, efterätt, ljus, det var hur fint som helst. Vi satt och skrattade och pratde om allt mellan himmel och jord och när vi märkte att klockan nästan var 2 på natten packade vi ihop allt igen och cyklade tillbaka till hotellet. Han ställde cykeln precis utanför dörren och gick med mig till dörren. Vi stod bara där och kollade varandra i ögonen.

-          So uhm, i should go.

-          Or you could come in? Hanna and Frida are sleeping at your cabin with the rest of the boys tonight.

-          Yeah, that’s a good idea.

Jag låste upp gick in, tog av mig Zayn’s jacka och mina skor. Jag gick in i köket och tog ett glas vatten.

-          Hey, do you want anything?

-          No thanks.

När jag kom ut i vardagsrummet igen så satt han i soffan.

-          Come and sit next to me.

Jag log och kröp ner I soffan bredvid honom. Jag lutade mitt huud på hans axel men jag kände snart hur han tog sin hand under min haka och drog mitt ansikte närmare hans och våra läppar möttes. Han la sig ner och jag hamnade över honom. Han slutade i en sekund, bet sig i läppen och sen började han kyssa mig ner längst halsen. Jag tog av honom tjocktröjan och sen knäppte jag upp skjortan och han började dra av mig linnet. Han ställde sig upp, kollade mig i ögonen, tog min hand och drog in mig i sovrummet samtidigt som vi drog av oss kläderna.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0