SUMMER LOVE, PART 21 ♥

Dreaming AwayWall PhotosYou need a guardian

-          Alice take the rest of the day off, i’ll cover for you.

-          Are you sure Tiffany?

-          Yes, you’ve been working so hard these past weeks it will be okay.

Jag kollade upp på Zayn och log.

-          Come on.

Jag tog hans hand och drog in honom bakom disken där jag hängde av mig mitt förkläde och drog på mig min jacka och tog min väska. Vi gick ut på gatan och Zayn tog min hand och vi började gå utan att nån av oss riktigt visste vart någon stans. Vi gick bara där pratade. Gick igenom allt som hade hänt de senaste veckorna. Efter ett tag märkte jag att vi stod på Westminster Bridge. Jag stod och lutade mig mot kanten och det blåste lite lätt och vi stod där och kollade ut över vattnet. Zayn stod bakom mig och höll om mig. Han viskade i mitt öra.

-          I’m so sorry for what I said, Alice. I can’t even tell you how sorry I am.

-          Stop saying sorry, it’s over and I overreacted. And that’s that.

-          Stop saying you did wrong because you didn’t.

-          Yes did, and that’s that. Let’s talk about something else.

Han stod med ett stort flin.

-          You’re so stubborn.

Jag kollade upp på honom och log. Han lutade sig ner och kyste mig passionerat. Jag tog Zayn’s hand och började gå.

-          Come on I want to see your apartment and meet the boys.

Vi gick förbi Big ben och det skulle ta oss ett bra tag att gå hem till killarna så vi tog en taxi istället. Det tog oss bara en kvart. Zayn insisterade på att betala så jag lät honom. Vi gick först in till Zayn’s lägenhet och den var enorm och jättefin!

-          It is so amazing baby.

-          Well you are welcome here any day!

-          You’re the best.

Jag kände hur magen kurrade till. Hade inte ätit sen frukost, vad var klockan. Jag tog upp mobilen och klockan var redan 6.

-          Babe are you hungry?

-          Yeah.

Jag gick in i köket igen och öppnade kylen och såg lite grönsker. Och i frysen fanns det kyckling. Jag kände 2 armar runt om mig.

-          Babe, why don’t we call over the boys and Frida and Hanna and i can cook for all of us.

-          Yeah sounds good.

-          Okay I’ll start with the food.

-          Yup and call for me if there is anything you need.

-          Will do.

Jag satte igång steck pannan och tog fram grönsaker, kyckling, cous cous, mjöl och lite andra grejer. Jag började göra enga bröd och sen steckte jag kyckling med chili och kryddor.

-          Heeeeeey!

Louis hoppade på mig och kramae om mig hårt.

-          Louis!!

Jag vände mig om och gav honom en ordentlig kram.

-          What are you making it smells amazing.

-          Thank you, and well I’m planning on making enchiladas.

-          Need any help with anything?

-          Yeah you can cut the onion and cucumber.

Harry hoppade snart in I köket och jag fick även en stor kram av honom. Strax efter det kom även Niall och Liam och inte långt efter det om Frida och Hanna. Vi satte oss alla ner och åt och skrattade och pratade.

-          Okay so if everyone is done, me and Harry made cupcakes!

Med det givk vi alla och satte oss I vardagsrummet. Jag satte mig ner mellan Harry och Zayn och bredvid Zayn satt Louis. Niall och Frida hade satt sig i den andra lite mindre soffan och Hanna och Liam plaserade sig nere på golvet framför alla. Vi satte på nån film och genom halva filmen kände jag hur ögonlocken blev tunga och jag somnade med mina ben over Harry’s och mitt huvud på Zayn’s axel.

 


Ni kanske ser att det kommit upp en design också och det är tack vare min poobear Frida! Ni kan ju även gå in och läsa hennes novell som är en hel del jätte mycket bättre än min så hopp iväg och läs den om ni inte redan gör det! FRIDA'S NOVELL!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0