SUMMER LOVE, PART 22 ♥

kriwinaDOING REAL STUFF SUCKSjag ska dansa fastän hjärtat brister

Jag vaknade av solen som lysste in på mitt ansikte och ner på min nacke. Jag kollade runt och kom ihåg att jag somnade på soffan igår. Zayn måste burit in mig hit. Ahn låg bredvid mig. Hån låg på mage och ryggen helt bar. Jag ryste till och satte mig sen upp och märkte att jag bara hade mina underkläder och linne på mig. Ajg drog av mig linnet och satte sedan på mig en av Zayn’s t-shirts som låg på hans fåtölj. Jag knallade tyst ut i köket och kollade i kylen men det var inte så mycket mat kvar från igår så jag drog på mig mina jeans och en en Zan’s tjocktröjor. Jag drog in hans parfym och ryste till sen tog jag på mig skorna och gick ut och in i hissen.

-          Hold up.

Jag kunde känna igen den irländska dialekten var som helst. Jag höll upp hissdörren och Niall hoppade in.

-          Morning!

-          Morning Niall.

-          So where you going?

-          Foodstore, what a coincidence, do you mind if I come with ya?

-          Not at all.

-          Why are you going alone by the way?

-          Zayn is sleeping.

Vi fortsatte prata och gick och snart var vi på väg tillbaka till deras lägenhet. Jag trök på vånning 3 och vi åkte upp.

-          Bye Niall, good chat! See you around.

-          Bye Alice.

Jag gick in I Zayn’s lägenhet och blev påhoppad av en halvnaken Zayn.

-          Hey, where have you been. Thought you left.

Han drog ut underläppen. Jag kramad om honom hart och kysste honom på halsen.

-          Nope just went to buy some food babe, pancakes?

-          Aww, my favourite! But I’ll make them this time!

Han tog kassen I ena handen och min hand I andra och vi gick in I köket. Han trök mig mot köksön och pussade mig igen och sen lyfte han upp mig så jag satte mig på bänken. Jag tog av mig tjocktröjan och kollade på allt han gjorde. Vi kom dock inte så långt på pannkakorna innan jag kastade mjöl på honom och han på mig, snart var det mjöl, ägg och smet i hela köket och vi båda två låg på golvet och tjöt av garv.

-          Let’s go to Louis and Harry’s to eat, they always got food.

Zayn ställde sig upp och sträckte ut handen åt mig, vilket inte gick någe vidare för vi halkade båda två igen och hamnade på varanadra på golvet. Det tog oss runt 1 timme att komma upp från golvet, byta kläder osv men sen stod vi i Louis och Harry’s hall.

-          Hey guys!

Jag och Zayn knallade bara in och minst sagt hade de frukost stod på bordet.

Vi spenderade mesta delen av dagen där hemma men runt 8 tiden gick vi tillbaka till Zayn och satte oss och kollade på en film, det blev Sherlock Holmes. Även om vi inte kollade så mycket på filmen.

Efter ett tag så tog Zayn tag i mig och lyfte upp mig. Jag la mina ben runt om honom och vi gick in i sovrummet.

Så jävla sämst kapitel så det är inte sant, men vi kan iallafal vara glada över att jag uppdaterar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0