SUMMER LOVE, PART 11 ♥

Witness my FitnessResultat av Googles bildsökning efter http://www.arkclothing.com/prodimg/Oh_My_Love_Green_Maxi_Dress10_1_408.jpgBaby It's gotta be you ♥

Killarna hade fått ett eget rum nu så de hade precis flyttat över alla sina grejer och jag, Hanna och Frida låg bara och gjorde ingenting på en av sängarna.

-         Men skom igen tjejer vad ska vi göra?

-         Äta?

-         Nej Frida.

Vi lla tre skrattade lite halvt.

-         Ska vi dra ut på en spring tur?

Jag var hur taggad som helst men Frida och Hanna kollade på mig som om jag var dum.

-         Kom igen.

-         Nej Alice, nej.

-         Då drar jag väl ut själv då.

Drog på mig ett par shorts, sports bh och en stor t-shirt.

-         Hej då tjejer!

-         Hej då.

De låg kvar på sängen och jag hoppade ut i solen, satte igång ipoden och sprang iväg.

Jag sprang längs starndspromenaden och jag sprang ut, och jag jag kom till nån väg som gick utanför hotellet och sprang i ca en 30 innan jag vände om för att springa tillbaka.

Det hade kommit mycket mer folk ner på stranden men jag sprang förbi och behövde en ordentlig dusch.

Varken Frida eller Hanna var där så jag hoppade bara in i duschen. Stoppade i mig en macka och sen satte jag på mig en stor tröja och ett par shorts och la mig på sängen och somnade.

 

Jag kände hur nån ruskade på mig och jag skisade för att se pga ljuset som kom in genom fönstret.

-         Hello sleepyhead!

Jag såg ett svart hår och ett par perfekt formade läppar och jag visste att det var Zayn.

-         Hey.

-         Took a nap, eh?

-         Yeah.

-         Get up we are going to the tivoli.

-         Okay, but you have to get out so I can change, and promise me that it’s a date.

-         Second date it is!

Jag körde några riktiga gjäde hopp men slutade snabbt när jag market att bade hanna och frida stirrade på mig.

-         Hej.

-         Hej på dej me.

-         Vaaaaaaad ska jag ha på miiiiiiiiiig?

-         Alice ta’t lungt och ta på dig din gröna maxi klänning och dina converse.

-         Okidoki.

Jag slängde på mig lite kläder och det gjorde även Hanna och frida eftersom vi skulle dit hela högen. Vi gick er mot tivolit och halvägs dit mötte vi upp killarna. Zayn tog min hand och vi gick mot tivolit.

- come on i wanna go on the highest Rollercoster there is at this place.

- nooo.

- Come on Zayn, please!

- no.

- Fine! louis?

- Yees!

- Come on Zayn.

- no.

- okay, harry come on!

Han bara stirrade på mig osm om jag var galen.

- no way im gettinfg on one of these things.

Jag tog jag i ena Harry's arm och Louis tog tag i andra och vi drog med honom bort till en av bergodalbanorna.

- Okay harry if you get a kiss will you get on the rollercoster then?

- Okay...

- You have to sit down in it first because i know you are going to run away other wise.

Han satte sig ner och jag satte mig ner bredvid honom och sen satte sig louis bakom oss.

- What about the kiss?

Jag log och pussade honom på kinden.

- Thats all?

- Yup!

Vi gick tillbaka till de andra och Harry skakade fortfarande. Jag och Hanna Sprang iväg för att hämta nått att dricka och när vi kom tillbaka så kollade Zayn surt och ledsamt på mig.

- Alice can we talk, in private.

- Yeah sure, whats up?

Vi gick iväg några meter från de andra.

- Whats up with you and Harry?

- What? Nothing.

- Alice you kissed him.

- What!? What are you talking about?

- You went off with Harry and then you kissed him!

- Why are you confronting me when you don't even know half of the truth, huh?

- Do you like him?

- For gods sake Zayn, no! I'm not even Gonna have this conversation with you..

Jag vände mig om och började gå mot de andra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0