Så här ligger det till...

Känner bara att jag måste säga det här, för det första tack så himla mycket för alla underbara kommentarer ni fattar inte hur glad jag blir när jag läser att ni tycker om det jag skirver! För det andra så ha jag så j*vla mycket som händer i solan och konfirmation och att jag ska till polen osv osv. Så om kapitlerna kommer varannan dag så får det tyvärr vara så för det är så det ligger till för tillfället. Men fortsätt kommentera och så för nästa kapitel kommer imorgon! Halva är redan klar men är helt slut så då blir det inge bra om jag fortsätter skriva så, ha det bra m'loves!

Kommentarer
Postat av: matilda. c:

ååh. längtar. :))

2012-05-09 @ 17:13:28
URL: http://www.liveturannanvinkel.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0